Kizlar 35+5 hamileyim doktorum 40 tan once normal dogum yapamazsin olurda bisey olursa sezeryanla alirim dedi su an bi sorunum yok sadece tansiyonum arada 13-8 oluyo ona takildi yani benim bildigim 37 haftadan sonra artik normal dogum yapiliyo cevremde 36 da bile normal doguran var sizlerde durum nedir normal doguranlar en erken kac haftada dogurdu?