Geçen hafta 11+4 de kahve rengi hafif şekilde kanamam oldu hemen Dr ma gittim bebeğin kalp atışı gayet normal Di hareketleri de normal Di ama Dr bir günlük yatış verdi kan uyuşmazlığı mız olduğu için uyuşmazlık iğnesi yaptı serum taktı iğne ve fitil verdi hastaneden çıkarkenden dubaston ilacı verdi kanamam durdu, uyuşmazlık olduğu için Dr 1 hafta sonra tekrar gel bebeği konrtol edelim her ihtimale karşı dedi, bugün öğleden sonra yine gideceğim kontrole 12+6 oldum şuan ve kanamam yok durdu