Merhaba ilk gebeliğim , bacak aramda sürekli bi ağrı var vajinamda yani. Bu normal bir durum mu yoksa ben spor yapmadığım için yoğun mu hissediyorum ? Benim haftamdakiler fıldır fıldır yürüyor ben iki adım atayım ağrıdan ölüyorum. Bu haftalarda olanlar yazabilir mi?