anneyimmm_ Kızlar 34+5 olduk, gece bacak krampları yaşadığım için magnezyum yazdı dr sade soda da tüketiyorum ama bu sabaha karşı yine çok şiddetli bir kramp yaşadım. Tavsiye verebilecek olan var mı, dr a gitmeme bi hafta var daha
Anne8484 anneyimmm_ topalliyorsan fazla ayakta kalma ve yatarken bacağını bir süre dümdüz tut..bende de oldu 2 güne geçti ama baldirım ağrıyordu eşim zeytinyağı ile ovaladi bezle sardı ertesi güne terlemesi gecmisti
Esrakly anneyimmm_ valla canım sonlara doğru oluyor galiba bende 39 haftalığım haftalar önce başladı kramp çok fena uyurken uyandırıyor ayaktayken bi kramp giriyo fe geçiriyorum ☺️ Allah yardımcımız olsun
Nnurdan anneyimmm_ bana geçmezse günde 2 ye çıkarabilirsin ilacı demişti, kabuzluk sorunun yoksa günde 1 muz ye cnm birde maden suyu düzenli iç bana doktorun bunları söyledi