bebegimibeklerken Ben de sizin gibiyim,midem almıyor.
Ilk haftalar bulantı ve kokudan yiyemedim.
Birkaç haftadır daha iyiyim; süt içiyorum,peynir,yoğurt ve meyve yiyorum.Akşamları çok yediğim zaman midemde yanma oluyor,az yiyorum.
Az yesem de sağlıklı şeyler yemeye çalışıyorum ki içim rahat etsin.😔