Eke Gece sabaha dogru bel agrım başladı sag tarafta sadece ama sanki belimi kırmış gibiydiler okadar kötü bi agrı vardı 3 saat sürdü. 3 aylık şuan acaba diyorum kendimi yormaktanmı agrıdı . Neden oluyo bu