Annesininprensesleri dogum sonrasini inanin bilemiyorum. Ama nasil ki ilk zamanlar rahim kendini buyutmek icin sancilaniyo kramplaniyodu ilk haftalarda, dogumdan sonrada kendini kucultmek icin oyle kasiliyomus. Emzirincede oxytosin hormonu salgilandigi icin rahim daha cok kasiliyomus bian once kuculmek toparlanmak icin. O yuzden agri hissediyo olabilirsiniz. Birde daha cok taze annesiniz toparlanmaniz zmaan alicaktir illaki, kadin dogumcuya gidemiyosaniz en azindan b aile hekimine sikintinizi anlatin. Ve gunde 1 sise sade soda icebilirsiniz ondada magnezyum var hem sut arttirici etkiside var diye biliyorum. Bebeginizi saglicakla buyutun insallah 🤲🌼