Balbocegmm Kızlar merhaba 15 haftalık gebeyim akıntım oluyor ama koyu renkli bi sarı değil doktor normal olur diyordu bugün akıntımın içinde biraz pembelik gördüm korktum daha doktora ulaşamadım bilgisi olan var mı kötü bir durum mu?
Ceylin680 Balbocegmm Eger kasıyor san altını derin tahriş olmustur hamilelikte deri incelir ve kurur.sen bir peçete yi hafifçe bastırıp tespit et .dışında tahriş varmı yoksa içerden mi geliyor diye .eğer icerdense doktora git
mucizegebelik6 Balbocegmm doktora gittim kese çevremde kanama Vardı 6. Haftayken oldu proluton deport vurdu snrA kahverengi devam etti. 12. Hafta bidaha oldu. Suan 16 haftaligiz. Eğer sende riskli grupsan yatman gerekebilir benim gibi
Balbocegmm mucizegebelik6 riski yoktu aslında şuana kadar bu şekilde bi leke gelmemişti ilk defa oldu