Papatyam63 Arkadaşlar bişi sormak istiyorum benim buzdolapta ses geliyor kapıyı açınca ses gidiyor vizzzzz diye ses acaba neden oluyor olanlar ne yaptı
11_ayse11 Papatyam63 bütün ayaklar yere eşit değilse ondan da yapabilir benim başıma gelmişti bi baktin mi canım
Esra-k Benim dolabımda bazen maden suyu şişesi gibi cam şişeler yan yana durunca çok minik titreşimden dolayı ses çıkartıyorlar, belki senin de öyle basit bir şeydir