Duygushn1 kilo değilde ödem topluyor olabilirsin kuzum doğumdan sonra gidiyor hepsi endişe etme hiç, ama fazla kilo alımı doğumu zorlaştırıyor biraz hele hiç hareket etmiyorsak benim ilk dogumum zordu bu yüzden. 53 le kalıp 72 ile doğurmuştum bunda da 53 ile kaldım yine 33 haftam doluyor 68 kiloyum 🤦♀️ ama ödemim az sanirim önceki hamileligime nazaran şiş durmuyorum