Nurayselvii Bıktım artık bu akintilardan islaklıklardan bir insan günde on defa iç çamaşırı değiştirirmi başa çıkılmıyor sizde de oylemi kızlar hamilelikte oldu böyle hep 😏
Sultann1603 Nurayselvii 35+4 benimde öyle bianda geliyo sanki cişimi yapms gbi islaniyo günlük ped kullanıyorum bende az gelince o gene iyi oluyo
hulya-13 Nurayselvii ben altıma işerdim 😂 ilk gebelikse dikkat edin idrar kaçırıyor zannedip suyunun yavaş yavaş geldiğini anlamayanlar oluyor. Bebeğin hareketlerine odaklı olun
ikiprensesannesii Nurayselvii bende ayni o yuzden gunluk ped kullaniyorm yoksa camasr degistrmekten daral geldi 🤦♀️
Happy_001 Nurayselvii bende de war canım ben bez kullanıyorım 2 saatte bir ıslaklığa gore değişiyorum ıic camaısra basa cıkmıyorum
Nurayselvii Sultann1603 evet cnm günlük pedte hava aldırmıyor sağlıksız diye duydum hamilelikte ama bilmiyorum başka türküde nasıl başa cikicaz
Kubra2721 Ben eski pamuklu bi tisortumu kesip kucuk kucuk parcalar yaptim onu degistiriyorum surekli elde sabunla yikiyorum
_yagmurcuum_ Nurayselvii ben evdeyken sürekli çamaşır değiştiriyorum ama dışarı çıkarken günlük ped üstüne 2 kat kağıt havlu koyuyorum katlayarak kağıt havlu ıslaklığı çektiği için iyi oluyor sonra onu değiştiriyorum yoksa günlük pedin yanlarından da yine ıslaklık hissedebiliyorum 🤷🏻♀️
Kbra240 Nurayselvii 33+1 bende de aynı bıktım artık iç camasiri değişmekten bebisler dogsalarda kurtulsak o zamanda 40 gün boyunca kan geliyormuş heralde🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️