Canım bende senin gibi evham yapıp paylaşmıştım ama önemli olan grafikmiş betan yüksek değil de düşük olabilir sen içini rahat tut sonuçta bu test tanı testi değil etrafımdakilere hep Down s. Dediler ve çok şükür bebeklerini herkes saglikla aldi kucağına doktoruna goster yakin zamanda sonucunu 🥰