misirveannesi Kızlaarr 2 haftadır nabzım cok yüksek atıyor. Sanki boğazımı sıkıyorlarmıs gibi nefes alamıyorum 😭 uzandığım an kalbim ağzımda resmen sol tarafıma yatmak bile çözüm değil. 29. Haftadayım benim gibi yaşayan ve çözüm bulan var mı acaba…
fatma_sahin misirveannesi Benimde aynı şekilde canım panik atagim vardı ama ilaç kullanmıyorum sanırım hamilelikle beraber ilerledi biraz doktorumu gittiğimde sorucam bende tedirginim bu durumdan
misirveannesi fatma_sahin ben de aslında panik atak tanısı yok ama böyle nabzım atmaya devam ettikce kesin panik atak olucam