Aytis İyi gunler.Ben 17 hafta 2 günlük hamileyim.İkinci hamileliğim ve bebeğim kız olucak insaallah.Ama ben hala daha bebeğimin haraketlerini hiss etmiyorum.Cok üzülüyor ve panik yapıyorum .İkinci üçüncü hamileliginde bu durumu yaşayanlar varmı?
E-akalin Aytis sıkıntı etme canım bende aynı durumdaydım. 22 haftaya kadar normal dedi doktor. Plesenta bebeğin önünde karın duvarı tarafında olunca öyle oluyor. Oda detaylıda ortaya çıktı. 20 de başladı benimki de. Şimdi 32 haftalık olduk maaşallah hiç rahat vermiyor
teletabi Aytis ilkinde erken hissedip ikincide geç hisseden arkadaşlarım oldu çok normal canım bu durum
3cocukannesii Ben ilkinde 16 haftada hissettim ikinci de 20 hafta da hissettim 😊şuan 3.ye hamileyim 12+6 bunu kaçta hissedeceğim bilmiyorum 🙂
Happy_001 Aytis ewet ikici hamılıkte erken hissedersin ama senın bebk sakın oyle dusun kotu dusunme doktor sıkıntı yok diyorsa takılma eder hareket
alcang Aytis ilkinde insan daha pür dikkat oluyor o yüzden herşeyi takip ediyor ama ikinci üçüncü bebekte günlük telaşlara diğer çocuklara ilgi göstereyim derken odaklanılmıyor normaldir endişelenmeyin