Sedefavc bebeğim iriydi tam 37+0 da doğum yaptım 3650kg 50cm doğdu ve başından beri hep göbeğim kasıklarıma yakındı çok aşşada taşıdım bebeğimi ağırda olunca eski dikişlere baskı yaptı aslında dikişlerim hamılelık basında cok iyiydi bebek kılo aldıkca zorladı ultrasonla üstten baktı dikişlerin inceliğine