39 hafta olduğumda bebeğimin hala kanala yerleşemediğini öğrendim ve daha fazla beklemedim sezeryana alındım. Bu sezeryan hakkında o kadar kötü konuşanlara şuan gülüyorum işte canın yanacak kalkamayacaksın bebeğine bakamazsın falan, öyle bişey yok arkadaşlar. Ameliyattan çıkar çıkmaz bebeğimi emzirdim 6 saat sonra yürümeye kalktım Sadece tavsiyem şu yapabilirim diyip karnınızı yukarı doğru çekip karşıya bakarak yürümeniz asla yere bakmayın 5 6 dakika yürüdükten 2 saat sonra kendim kalkmaya başladım ve ertesi gün taburcu oldum hiç yatak serdirip yatmadım bile sürekli bebeğimle ilgilendim :) hiç korkulacak bir şey yokmuş o an sadece bebeğiniz geliyor aklınıza ve onun cennet kokusuyla ayaklanıyorsunuz zaten :) Kızlar gece gündüz 2 saatte bir emzirmek için uyanıyoruz size önerim bol bol uyumanız :) herkese sağlıklı şekilde kucağınıza almayı nasip etsin allahım ben happy kidse geçtim :)