32+5 haftalık hamileyim, şuan hastanede yatıyorum, o ağrılardan son günlerde bende de oldu, gaz sancısı gibi adet ağrısı gibi, rahim ağzında incelme varmış ve o ağrılar kasılmaymış, şimdi bebeğimi durdurmak için tedavi uyguluyorlar, sabah muhakkak doktoruna git derim, hafife almamak lazım ama haftan da iyi sıkıntı olmaz inşallah, geçmiş olsun.