19+4 de detaylı ultrason a gittim çok şükür eli ayağı yüzü herşeyi tastamam sorunsuz du sadece doktor önemsiz olduğunu söyledi ama sol böbreğinde bişey vardı bende gördüm çok küçük tü doktor idrar birikmiş çok küçük önemsiz dedi ama o an doktora soramadım idrar nasıl böbrek te birikir gitmesse zararı nedir çünkü buradada kimsede öyle bişey duymadım başına gelen sonra geçen varmı doktor bastıra bastıra önemsiz dedi ama elimde değil evham yapıyorum biliyorum ama aklıma bin bir türlü şey geliyor.