Zehrayenianne siz bence kimseye kulak asmayın doktorunuza güvenin benim doktorum beni beklemem için baya sakinleştirdi bende korkuykrdum hatta ne olur ne olmaz diye başka hastanlere başka doktorlarada gittim bana acil sezeryan çocuk kafasnı dayamış boğulur acil sezeryan dedi ödümüz koptu annem doktorumu bildigi için musade etmedi hemen tekrar kendi doktoruma götürdü ve o da hiiç bir sorun yok sakince beklememi güzel doğum olacagını söyledi sabırla bekledim sancım geldi suni sancısız bir kaç saat içerisinde çok güzel bir şeklde doğumumu yaptım ve inanırmısınuz 4 cm açıklıkla iki hafta gezdim kanamam olmasna ragmen doktırum beklememi söyledi bekledim ve çok güzel bir doğum yaptım ikinciye gbeyim doktorum aynı🥰