isilbydr ben devlete gidiyorum iki tane çocuğum var onları 13 ve 14 ye öğrendim başka düşünmüyordum hep asla asla derken korunurken hamile kaldım başlarda üzüldüm ama alışmaya başladım bu uygulamayı önerdi arkadaşım okudukça heveslendim tekrar 🤗 hayırlısı inşallah sağlıklı olsunda yeterki. Benimde ilk defa önden gidiyor ilk gittiğimde 6 olması lazımdı 7 çıktı sonra 10 olması lazımdı 11 çıktı