Arkadaşlar 3.gebeligim ikisinde de (erkek) annemin maddi manevi cok emegi oldu 3.gebeligim sürpriz olunca annemde kiz olursa bu sefer daha fazlasını a’dan z’ye yapacam dedi ve yapiyoda isim konusunda eşim benim adıma yakın olduğu icin ela olabilir demişti bi kac isim arasında kararsız kalmıştık sonra annem bebek için sürekli biseyler yapinca esim de isim hakkı anne senin dedi annemde Zeynep ismini cok istiyor zeyno olsun felan dedi bnde acaba zeynep ela mi olsa eşim icin felan düşünü ama eşimde iki isim olmasın çocuk için zor oluyor felan dio çünkü büyük ogluma dedesinin ismi İsrafil eymen koyduk eymen dioruz ama okulda felan biraz karışıyor çocukta sikayetleniyo felan yani 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️