Artık saat 00.00 i geçti ve ben dün doğum yaptım. Spinal sezeryan oldum henüz bir kaç saatlik taze anneyim bebegim sabah 9 buçukta doğdu. Sorularınız varsa uyku tutmamisken cevaplayabilirim. Bu arada dualarinizi bekliyorum lütfen, bebeğimin solunum sıkıntısı var ve yanimda değil kuvezde, inşallah iyi olur teyzeleri dua eder misiniz sizde 🙏😞