Asyaozturk Kızlar hem bağırsak hem idrar yolu enfeksiyonun var sizce erken doğuma sebep mi 33+4 kahve rengi lekemde geldi
BabyBabyy01 Asyaozturk tabiykide enfeksiyonda erken doğum riski var ben ilkini 36 dogurmustum şimdi gene enfeksiyonum var buda büyük ihtimal erken olabilirmis
Asyaveannesi36 Asyaozturk bana da öyle dedi doktorum korka korka 5 tane antibiotik iğne oldum enfeksiyonu atamazsak erken doğum olur dedi 31 haftalığım bende 🤦🏻♀️
Sinemmmmm58 Asyaozturk benim doktorum suyunu patlatabilir demisti 37. Haftamfa suyum sizma yapmaya basladi ben bilerrk 1 hafta sonra gittim hastaneye 38. Haftamda acil suni sanciyla dogumu baslatmislardi
Asyaveannesi36 Asyaozturk ya orası öyle de doktorum ne derse onu yaptım bende normal de başım ağrıdığında parol bile içmiyorum 🤦🏻♀️
Gamze5995 Bende merak ediyorum İdarrimda beyaz ve kırmızı kan hücreleri görünmüş idrar enfeksiyonun var dedi doktor uzun zamandır enfeksiyon luyum hicbirsey olmadı çok şükür ama bir akıntı bir kasintida yok
Asyaveannesi36 Asyaozturk enfeksiyon olduğu İçin olur öyle akıntı bende de oluyordu şuan yok ama doktorunuza sorun yine