13-ruya Eşimle Begüm ismine karar verdik.Ama çevreden beğenen de var beğenmeyen de.Olumsuz yorumlar soğutuyor bazen de.sizce nasıl?
Sude-96 13-ruya beğendiğiniz isim gayet normal güzel bi isim. Başta ben de takılıyordum ama bence asla kimsenin dediğini takmayın çünkü bi isme herkesin tepkisi farklı oluyor herkesin o isimle ilgili bilinçaltı tanıdığı insanlar çok farklı oluyor ve farklı şeyler çağrıştırıyor
Ceyduygu 13-ruya Siz begendikten sonrası başkalarının fikirlerini onemsemeyin. Benim oğlumun ismini de begenemediler umrumda olmadı şimdi alistirlar
Maman-M-E 13-ruya o ne biçim isim öyle 😂😂😂ardından bence şunu koyun diye bi tavsiye. Akabinde ben kimsenin fikrini sormadım ki çok istiyosan git çocuk yap o ismi koy demem 😂
13-ruya Sude-96 Çevreden etkilenip eşimin beğendiğini isimdn vazgeçmek de istemiyorum.o yüzden haklısınız takmamak lazım
okuyor Çok severim Begüm ismini. Begumler hep çok hanımefendi gelir bana. Yakın arkadaşımın çocuğu da Begüm. Çok kibar, hanımefendi bir çocuk. Eşimin öğrencisi vardı Begüm. O da kibar ve hanımefendi bir kızdı.
Mrymali 13-ruya wala ben değişik isim seviyorum böyle herkezte olmayan yada az olan tabi anlami güzel bulursam koyabilirim. Beran ve agah ismini çok seviyorum Allah izin verirse kararım değişmezse bu iki isimden biri🙂🙂🙂
13-ruya Maman-M-E ahaha yabancı olsa kesinlikle aynı tepkiyi verirdim bende😊ablalarm olunca geçiştirmekle kalıyorm😊
Ozgebalc 13-ruya ayyy boşver bizde defneye karar verdik daha doğrusu ben seçtim millet soruyo söylediğimizde hııı falan yapıyolar umrumda mı hayır 🤣
Kadriye20 Son ana kadar seçilen isim kimseye söylenmemeli bazı yorumlar insanı isimden soğutuyor önceden bilmeleride bir işe yaramayacak zaten supriz deyip saklamak en iyisi 🤭
13-ruya Kadriye20 Aynen kesinlikle öyle zaten doğuma bı hafta kalmış ancak karar verdik millete dedigimize de pişman olduk
Sude-96 13-ruya kesinlikle çevre değil eşiniz önemli bence bebek sizin bebeğiniz. Benim kızımın adıda Leyla o kadar seviyorum ki böyle klasik isimlerin hastasıyım 😎
13-ruya Sude-96 aynen bizde klasik seviyoruz çevremizde olmayan sadece koyduğumuz ismin bizimle anısı başlayan olsun dedik.ama Leyla güzel her zaman 😊
poncikveannesii 13-ruya insanlar üstlerine vazife olmayan şeylere burnunu sokmayı çok seviyor benimde oğlum olacak hiç duyulmamış farklı isim istiyoruz biliyoruz ki herkes yorum yapacak tahmnkeri bile söylemiyoruz kimseye