okuyor merhaba kızkardeşim o doktor adatıptayken gece normal doğum yaptı.Ve doğumun sadece son 5 dakikasına girdi o da dikişleri atmak için.O günden beri o doktora karşı önyargım çok fazla Belki geceye denk geldiği içindir ama nolursa olsun ebenin doğurtmasını istese kardeşim devlete giderdi.O kadar parayı almayı biliyolarsa tıpış tıpışta gelmeleri gerekir saat kaç olursa olsun.Ama tabi sizin başınıza da aynı şeyler gelecek diye bir şey yok.Zaten özel klinik olduğu için mecbur ilgilenecek