Bugün 39+2 olduk kizlar geç döllenme ye göre 🤍 aslında 40+2 olmalıyız neysee . Kız bebekler erken gelirler tezini curutmus oldum. Her şeyi yaptım ilişki hariç oda eşim uanimda değil . Squat , yürüyüş, bol hurma, hurma çayı , adaçayı, sıcak suya giriyorum hatta kese bile ediyorum hamam gibi 1 saat kalıyorum banyoda sıcak banyomuz (antepbanyosu duşa kabin değil ) ama gelen giden yok ve iri bir bebek .özelde doktor 3900 dedi devletteki bugün 3600 dedi ilk oğlumda öyleydi 3500 doğdu ne yapayım daha ben 🧿