Aysu-03 Lütfen bilgilendirirmisiniz belimden ve sağ tarafımdan kasıklarıma agrı giriyor acaba doğum agrısı mı tecrübesi olanlar cevap verebilir mi ?? 36+4 haftalığız
bebeklendik Aysu-03 ağrının kaç dk aralıklarla geldiğini takip edin. Birde yatın uzanın eğer geçmiyorsa doğum sancısı olabilir. Genelde kasıklarda veya regl ağrısı gibi belde hissedilir ama her insan farklıdır ❤️ Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Allah 🌸
Aysu-03 Halinize bebeklendik uzanıyorum ama geçmiyor bebeklendik çok teşekkür ederim allah razı olsun şuan belimde agrım bakalım takip edeyim 😊
Aysu-03 Syd160531 suyum ve nişanım gelmedi ama kasılmalarım olduğun da canım yanıyor dakikaya bakmadım bakayım artık
Bebiscann Aysu-03 canım sancı sayar indir ağrılarını doğum sancısı gibi anlattın, 5 dakikaya bir oluyorsa aşağıda baskı hissediyorsan ve bebeğin karnında taş gibi oluyorsa doğum sancisidir ama arada geçiyorsa yalancı sancı olabilir
Aysu-03 Bebiscann erken doğum tehdidim vardı zaten baskı uzun süredir var bebek aşagıya inmiş demişti belimin agrısı geçmiyor ama sancılarımı takip edicem teşekkür ederim 😊