Hulya_5461 öncelikle kimin ne dediğini umursama soranlara da düşünmüyorum de geç açıklama yapmak zorunda değilsin. Benimde adet düzensizliğim vardi olmayacak diye çok korktum ama Allah nasip etti ben özel doktora gittim ilaç verdi bir süre onu kullandım adet düzensizliği de düzene girmişti yediklerim ve ictiklerimede çok dikkat etmeye başladım özellikle şeker kafein karbonhidrattan abur cuburdan uzak durdum bol limonlu su içtim sebze meyve ağırlıklı beslendim. Beslenmenin büyük etkisi olduğunu düşünüyorum ve kendine stres yapma stres yapmak da büyük engel oluyormuş önce kendi vücut sağlığın için ugrasmalisin ki çocuk için en sağlıklı ortam oluşsun çok şükür şuan doğumu bekliyorum Rabbım inşallah seninde isteğini yerine getirir hiç sıkma canını 🤲