Nnnur123 asla korktuğum gibi değildi. İğne acısı yok denecek kadar az, ben kan versem 2 gün kolumu oynatmıyorum acıyor diye ama inanın bu iğne acıtmıyor, ameliyat esnası hissediyorsunuz ama çok kısa. hiç sorun yapılacak bişey değil. ben panikten uyutun beni diye bağırırken çocuğum çıkmıştı bile :) sonra herşeyi unuttum zaten. Bence daha zor olan kanama kontrolleriydi. Çünkü benim vajinaya karşı hassasiyetim var dediğim gibi. İyiki spinal olmuşum dememin en büyük nedenlerinden biride budur, hiç bişey hissetmedim :) sonrası ağrılı ama bebeğinizin kokusu herşeyi unutturuyor :)