Benimkindede kısalma var canım, hastanedeyim şuan yatışım verildi dün öğlen. Sadece uzanıyorum. Daha önce 22. Haftada erken doğum yaptığım için bu sefer önlem alalım dediler, bakalım ne oluyor🤷🏻♀️ 20+4 olduk bugün, kısalmada 27mm dediler yanlış hatırlamıyorsam. Serklaj yapacaklar önümüzdeki günlerde, rabbim hepimizin yardımcısı olsun. Nasıl geçer böyle yatarak günler bilemiyorum 😢🤲🏻