NiLayY3506 Kızlar merhaba 38+2iz. Bugün kontrolümüz vardı. Çatı muayenesi yapıldı Doktorumuz 2 cm açık olduğunu söyledi şuan belimden giren adet sancıları gibi sancı var 10 dakikada bir oluyor sizce bunlar doğum belirtisi mi ?
Kbrayankkk2 NiLayY3506 Evet olabilir ben oglusumu 38+5 de doğurdum suyum geldi kontrolde sancım vardi eve geldim suyum patladi doğuma gittim dikkat et
Gecegunesi NiLayY3506 su gelmedensancı olur ama dakika tutun eğer düzenliyse doğum sancısıdır 7 dakikaya inince hastaneye gitmeye başlayın bence 5 dakikadan sonra artık geliyor
NiLayY3506 Gecegunesi 10 dakika da bir defa 1.27 saniye sürüyor 11.30 başladı ve şiddeti arttı bence doktoru aramanın vakti geldi
NiLayY3506 Gecegunesi ben kurtuldum şuan yavrumla müşade altında tutuluyoruz rabbim sizinde yardımcınız olsun 🤗🥰💙
Gecegunesi NiLayY3506 çok sevindim kolay bir doğum olmuş bebeğinizde sizi yormayan akıllı zeki tatlı bir çocuk olur inşaAllah ☺️ Anneliğinizin tadını çıkarın 🥰
NiLayY3506 Tugbaysma normal doğum oldu kolaydı 5 cm açıklığa gelince suyumu patlattılar ondan sonra açılma hızlı oldu doğumhaneye de girmemle çıkmam bir oldu 3 dakika falan sürdü doğum 5 dakikada da dikişlerim atıldı. Kolaydı yani
NiLayY3506 Gecegunesi aminn ☺️ Allah razı olsun darısı size ve tüm bekleyen annelerimize olsun inşallah 🤲🏻🤗💙