Edasydl bunu birşeyden söylemiyorum üzmek içinde değil asla sadece tanık olduğum için anlatıyorum.geçen hafta doktora gittiğim de benden önce bir bayan vardı ağlayarak çıktı.ben girdim içeri sonuç göstermeye gitmiştim hareketlerini sordu bana ısrarla dedim hareket ediyor günde 10 defa normal dedi .bak senden önce gelen bayan 1 hafta dır hissetmiyormuş bebği karnında ölmüş dedi 30 haftayı geçmişti .ihmal etme sakın çok korktum ve üzüldüm .korkman için demiyorum ama çok önemliymiş hareketi bebeğin 😔😔😔