DuyguKahraman_ Arkadaslar hamile yastığı kullanan var mı? Hangi markanin hamile yastığını kullanıyorsunuz?
PrensesFiona DuyguKahraman_ https://imgyukle.com/i/kheLUP 3 aydır bundan kullanıyorum canım ve çok memnunum. Bu rengi tükenmiş ama diğer renkleri var.
Cylnsms DuyguKahraman_ E bebekten babyjem hamile destek yastığı aldım. Geceleri daha rahat uyuyuyabiliyorum artık
Durununannesi46 DuyguKahraman_ e bebekten aldım hamile yastığı memnunum ama yorganın altında daralıyor insan 😀
PelinO Tüm bedenin etrafında dolananlardan aldım. Kullanamıyorum. Sıkıntı basıyor. Dolap uygulamasına koydum satıyorum 😂 kırlente devam 😬
_ipekkkkk DuyguKahraman_ Baby mom hamile yastığı kullanıyorum. (ebebek ten aldık)🌸 bakmak istersen fikir olsun canım 🌸🌸
PrensesFiona omerim32 dolgunun az veya çok olmasına takılma canım içindeki boncuk elyaf az gelirse alır doldurursun ama bence tam ideal çok şişkin olsaydı rahat edemezdim.
seraygunel E bebekten aldım, bel ağrılarım azaldı çok şükür çok memnunum. Geceleri daha rahat bir uyku çekebiliyorum artık.
Esrabahar DuyguKahraman_ hiç tavsiye etmem ben e-bebekten aldım hiç kullanamadim hiç rahat olmuyor kafanızı koydugunjz yer çok sert yatilmiyor