1Bsraa 36+5 e girdim bugün vajinamda inanılmaz bir ağrı var zor yürüyorum sanki etlerim ezilmiş gibi bir ağrı var normal mi ? Birde üst bacağıma inanılmaz bir ağrı oluyor arada sanırım kramp magnezyum da içiyorum ama bu ağrılar normal mi ?
Sareliidunyam 1Bsraa 34 haftalığım aynı ağrı bugün bende de başladı yürüyemiyorm ağrıdan. Vajina dudakları şişmiş anlamaıdm
Sareliidunyam 1Bsraa gittim ben bugün doktora. Nst de sancı çıkmadı bebek baskı yaptığı için vajinada ağrı var şişme içinde bazı gebeliklerde vajinada ödem oluyor dedi