duyguu28 Kizlar merhaba doğum yapalı 28 gün oldu hala kabızım 4 günde bir çok zor çıkıyorum nedeni ney acaba yada sizde de olan var mı?
dakpinar- duyguu28 offf ben hala hamileyim ama bende de var 4 -5 günde anca benim de neler neler denedim ama olmuyor 🥺
Sheqer duyguu28 bol bol kayısı kompostosu yiyin birde kefir için hurma pekmezide çok etkili aç karnına
Dcle0021 dakpinar- bi çay kaşığı türk tahvesi azina at üzerine su iç yada içebilirsen bi iki kaşık zeytinyağı iç benim öyle geçti geçmiş olsun bu arada 😊
dakpinar- Dcle0021 kuzum 😀 evet ishale iyi o biliyorum ya zeytinyağı da içtim ama bir kere içtim öyle hemen olmaz demi ne kadar devam etmem gerek
Dcle0021 dakpinar- valla benim ki 2 kez 1 gün arayla içtim iyi geldi canım sende dene baktın olmadı bırak herşeyin fazlası zarar malum gecmis olsun arada ❤