Mucizemm0101 Merhaba güzel anneler 🌸 Yarım saattir kasık mı desem bilmiyorum baya aşağıya şiddetli ağrı vuruyor geçiyor 3 kere oldu. Nedir bu anlamadım doğum sancısı baslangıcı mı yoksa normal mi bu haftalarda bilemedim ?
Ceyduygu Mucizemm0101 Ah o ağrılar çok zor. Bebek büyüdüğü için artık baskı yapıyor o yüzden ağrı oluyor. Birde eğer aşağıya doğru vurunca da oluyor. Doğum sancısı daha farklı ve düzenli olur
Mucizemm0101 ezojuk normal ozaman. Çıkacak gibi hissediyorum artık demekki o kadar aşağıda oluyorlarki son haftalarımızda ☺️