Esrahan 12+3 te erkek gibi dedi 12+3 te cinsiyeti belli olan oldu mu ya da 12+3 te kız denilen oldu mu
Esmaonur Esrahan bana 12. haftada ikili testte erkeğe benziyor demişti. 15. haftada kontrole gittiğimde kesin erkek dedi değişmedi. İnşallah bundan sonra da değişmez diye düşünüyorum baya alışveriş yaptım çünkü 😄
yaseminbirinci Benim takibim perinatolog tarafından yapılıyor. 12+5’te ikili testte kız dedi net bir şekilde şu an 20 haftalığız yine kız dedi ☺️🌸
Kinkof Banada 12+5te erkek dedi ki cok fazla sırtını döndü hareket etti ona rağmen %90 erkek dedi.. 13+5te tekrar gittik kesin erkek dedi dogru tahmin etmişti
Papatya27 _beyzaa ya banada 12 de kız dedi 17 de kesin söylerim dedi inşallah bir oğlum olur 2 kızım var tabiki sağlıklı olsunda insan yinede istiyor
_beyzaa Papatya27 Allah bağışlasın. Tabi en önemlisi sağlıklı olması. Rabbim gönlüne göre versin inşallah canım sağlıklı sıhhatli 🙏