Zuleyy Yenidıgan bebekler nasıl giydiriliyor? Yani önce iç zıbın sonra cıtcıtlı badi üstüne tulum vs sırasıyla nasıl giydiriliyor? Mesela tulum giydiginde altına patikli don giydircekmiyim
alyavetuna Zuleyy önce zibin diyecek. ayaklara çorap giydiriyorum(bazen patikli alt direk giydiğinde parmagi bukuluyor korkusundan) sonra patikli alt giyiyor daha sonra uzun kollu zibin daha sonra tulum giydiriyorum. eğer tulum giymeyecekse alt üst bir takım daha giydiriyorum yani 2 kat giydirmiş oluyorum 23-25 derece evde.
bebeklendik Zuleyy içine uzun kollu zıbın, altına patikli pijama altı. Üstünede takım şeklinde uzun kollu patikli giydirdim. Şapka ve eldiven mutlaka taktım. İlk 2-3 ay yelek giydirmedim iplerinden dolayı, penye battaniyeye sardım. Ekim’de doğum yapmıştım☺️
irem_altun74 Zuleyy mutlaka evin derecesine dikkat edip öyle giydir canım tulumun altına da mutlaka pijama giydir ayaklı veya ayaksız 🥰
AdenEva alyavetuna Beybisininannesi Bana da biraz fazla geldi ev ısısında bu kadarına gerek yok bence 🙄
alyavetuna Beybisininannesi yaa aslında tam oluyor çünkü ben evin içinde battaniye ile bebek gezdiremiyorjm emzirirken falan gaz çıkarırken yani evde battaniyeye hic sarmadigim için ideal oluyor. battaniye sarsaydim tek kat yeterdi belki.
alyavetuna AdenEva yaa aslında tam oluyor çünkü ben evin içinde battaniye ile bebek gezdiremiyorjm emzirirken falan gaz çıkarırken yani evde battaniyeye hic sarmadigim için ideal oluyor. battaniye sarsaydim tek kat yeterdi belki.
Esraelmas41 Çocuğuma hamileyim . Uzun kollu zıbın ve bir takım alt üst yeterli oluyor ev sıcaklığında hiç öyle sarıp sarmalamadım yani ek olarak çorap giydiririm bir tane yeter o da eğer kış bebeğiyse. Yünlü zaten asla giydirmem alerjik bebek oluyorlar hep ve sağlıksız . Çok sarmayın zaten sürekli memede koyun koyuna olacaksınız isilik olmasın minikler ❤️❤️