@deletedmom734 suan 35 haftalıgım her yerım ödem sabahları bı 5 dk ayaklarımın ustune basamıyorum o kadar sısıyor bırde ellerım. 30 dan ıtıbaren boyle olmaya basladı am 22. Haftalarda kayınpederım vefat etmıstı cok fazla ayakta kaldığımdan ayaklarım sisiyordu sadece.