Dimaa 2 doz sinovac tan sonra 3. Doz biontech olcam 37. Haftadayım eşim istemiyor ama ben olmak istiyorum bu şekilde aşı yaptıranlar herhangi bir yan etki yaşadınız mı
Damlasu_23 Dimaa ben 2 gün önce biontech vuruldum 2 doz bel ağrım oldu dizlerim kolum felan baya ağrıdı üşüme tutu ateşim çıktı baş ağrısı da dahil 1 de bisey olmadı 2 çok kötü dü
AyseGulsum Dimaa 26 ve 30 haftalarda oldum biontec. Çok ağır geçer dedikleri için korktum ama çok hafif kol agrısı oldu ilk gün sadece o kadar
Damlasu_23 Dimaa ilk dozu hatırlamıyorum ama 23 25 haftalık dı sanrm 2 dozu 34 de oldum teşekkür ederim