MommyTeacherandHappy valla canım ben kimsenin grip olduğuna inanmıyorum herkes korona resmen, biz geçirdik evden çıkmadık hatta karantinam bitti ama hala kimseyle görüşmüyorum ne olur ne olmaz diye, ama çevremizde o kadar çok insan var ki korona olup işe giden test yapmayan dükkanımı nasıl kapatırım diyen, valla benim de eşimin kendi dükkanı ama kapatmasını bildi, ama insanlar o kadar bencil ki