Merhaba anneler yada anne olmak isteyen güzel insanlar 👋 ben kendimi anlatmak istiyorum ilk önce 25 haftalık gebeyim 🧚🏻♀️ Normalde de çok aşırı duygusal ve hiperaktif bi yapım var .23 yaşındayım ilk bebeğim 💃🏻 Anne adayı oldum olalı çok stresliyim ve aşırı alıngan olmaya başladım 😂 bir müziğe bile ağlıyorum tek başımayken ,eşimin üzerine hele o kadar çok gidiyorumki ilgi göster diye hamile olmayı çok sevdim ama bu duygu değişimini hiç sevmedim açıkçası😂 bebeğimi hissedince tabi tüm olumsuzlukların üzerine koca bi çizgi 😂🥰 sizde hamilelik nası gidiyo anlatmak istermisiniz ☺️