Minigin_annesi0 kaçıncı haftadasinizz 😂 ben 10. Haftadayim. Bu zamana kadar normaldm. Bulantım olmadı şükür. Ama iştahım da normaldi. Arada iştahsızlık oluyordu. Normalde yemeyi çok seviyorum ama😂 o iştahsızlık halı kalktı. Sanki sürekli bişi yesem istiyorum 😂
Geçen denedim çok lezzetli oluyor. Hemde bı nebze insan rahat ediyor yararlı bişi diye 😂 bı dilim ekmek kızartıp üzerine labne sürüp. Onun üzerine de avakado. Avakado ya zeytinyağı limon tuz ve sarımsak koyuyorm sos olarak😂 anlatırken acıktım 😂😂😂