Bende 23+5 teyim bugün doktorum bebek iri ve suyum olması gerekenden biraz fazla dedi .şeker yüklemeni yapalım bu hafta dedi.ama 3 hafta önce açlık tokluk şekerim normal çıkmıştı.mecbur yaptırıcam şeker yüklemesini ama suyun biraz fazla olması korkuttu beni.böyle olup zamanında Doğum yapan var mı ?