Nazi_Agayeva98 Hanimlar normal dogum yapanlar nasil bir agri sanciyla karsilasdiniz cokmu agrili yoksa nasil dozulecekmi o sancilar? 8 gunun kaldi normal doguma cok korkuyorum o sancini cekmekden. Hangisi zor ikinmaki sanci cekmeki yardimici olurmusunuz lutfenn🙏🥺
Nazli_ayar Nazi_Agayeva98 bende burda bekliyim ☺️ bu arada doğuma çok az zaman kalmış şu zamana kadar çok sancı cektiginiz oldu mu. Bu arada 31 haftalığım merak ediyorum nelerle karşılaşacağımi
Betl Nazi_Agayeva98 sancı çekmek tabiki ikinmak zaten dklar kalmış kavusmana… Ama o kadar da korkulacak birşey değil öyle olsa kimse 2. 3. Yapmaz 😃
Mehmetinannesii Nazi_Agayeva98 sanci cekmek zor acilmaniz oldukca sanciniz siklasiyor ama catala cikip ikinmaya baslayip bebek dogunca sanki hic sanci cekmemis gibi oluyorsunuz 😊
Omerhatice Nazi_Agayeva98 bol dua ve hep pozitif olmak xok önemli hersey çok güzel ilerliyor.. oglum norml kizim acil zorunlu sezeryan oldu tabiki net normal doğum derim ☺
_Tugba34 Betl yok valla veremem korkuyom 🤣🤣 kucağımıza aldığımız zaman bütün çektiğimiz acıları unutuyoruz orası ayrı ama o sancida insani maf ediyoo
ezojuk Böyle korkanları görünce cok cocuklularda ilk hamisler biz napalm benmde 38 haftadaym hersey normal gozkyor korkyorm
Betl _Tugba34 Ay valla 37+4 oldum ama 1 aydır bel kasık ağrısı beni bitirdi bu kadar ağrı gerçek olsa doğmuştu hemde en fazla 12 saat çekip biticekti böyle her gün
Serpil-Harun21 Nazi_Agayeva98 az önce bir bayan postta yazdığı şey evde acı hisseder gibi oldum ikide eşimi aradım dörtte ancak gelecekti uyumuşum çıktım duş aldım dörbuçuk olmuş eşi hala gelememiş işte gece ikidi şanırım gitmiş sekiz cm le dopumganr için hazırlamışlar dokuz santim olmuş ımınmasıyla bebiş çıkmış bukadar pozitifti kişiden kişiye değişiyor demekki nerdeyse acı çekmemiş bayan inşallah sende öyle olursun
Mujde0808 Serpil-Harun21 evet bende gordum o hikayeyi Allah herkese oyle kolay dogumlar nasip etsin 🌸
zeynepin_annesiiii Nazi_Agayeva98 sancılar da Zor sancı geldiğinde ikinmakta zor bna doktorlar diyodu sancı gelince ikin ben söylemiyodum sancinin geldiğini ikinmakta çok zorlandım . Bilseydim normal doğum yapacağımı araştırdım nasıl ıkınma gerektiğini fln .d gerçi araştırsan da o an hicbisry uygulayamiyisun 😂
Betl Mujde0808 Sanirim ben 😥 suyu azalmış pazartesi günü kontrol edelim duruma göre yatış yapıp suni sancı verelim dedi 😭
Papatyam63 Nazi_Agayeva98 tabiki sancı çekmek daha zor ama ben kendimi hep motive ediyordum yarın bu zambaklar hiç bisim olmucak bebeyim kucağımda olacak gelecekten tam sanciyi çekiyorsun bebek doğduğu zaman sanki o saatlerce sancı çeken sen değilsin ama değiyor her insan bir değil bazıları açılması çabuk ilerliyor cabukca doğuyor bazilarin zor en kolayı bol yürüyüş yapicaksin sıcak duşa giricen sıcak su açılmayı cabukca ilerliyor ben dusa girdim açılmam 4 tü 2 saaten fazla dustayim çıkınca 9 oldu ve bol bol yürüdüm sancim geldik e comeliyirdum şimdi ikinci doğumum Allah herkese yardım etsin