Suleksck yinede doktoruna danış benimde 12 ye 9 doktorlar gebelikte normal değil yüksek dedi perinatolojiye yönlendirdi tansiyon yüksekliği suyumada etki veriyor mesela perinatolojideki doktor da 14 e çıkarsa sıkıntı dedi bilmiyorum kişiden kişiye değişiyorda olablr