Dilaraerbasi Merhabalar arkadaşlar 2 tane kimyasal 1 tane boş gebelik yaşadım. 29 ekimde evde test yaptım pozitif 1 hafta sonra kan tahlili yaptım 2600 çıktı kanım. 10 kasımda yanı bugun doktora gıttım kese oluşmus çok yeni şuanda bebek gözükmüyor 2 hafta sonra gel korkma dedi ama çok tedirginim kızlar sizler keseyi gördükten sonra ne zaman bebeği gördünüz lütfen bilgilendırırmısınız 🙏🏻
Mihriban_krdg Dilaraerbasi degerler 5000 bine cıktığında kese görülüyor diye biliyorum stres yapmayın nasibi varsa Rabbım korur inşallah
minikanne- hayır değerler 1,500 küsürü gecince görünür kese ben 1400lerde görmüştüm, ama bebek içerde daha geç görünebilir 8-9. haftaya kadar bekleyenler bile var tabiki bi sakıncası yoksa, allah hakkında hayırlısını nasip etsin canım
Meftunnanne1 Bugün bende gittim geçen hafta kese görünmüştü bu hafta bebek beklerken yine kese var bebek yok denildi ama normal diyor doktor bilemedim🤷♀️
Dilaraerbasi Meftunnanne1 canım sıkmamaya çalışalım canımızı inşallah hepımız sağlıkla çocuğumuzu kucağımıza alalım demek ki normal 🙏🏻
begonvilko Canım ben de keseyi 5.haftada görmüştüm. 6+4 gibi de içinde bebeği görmüştüm. Ama mesela gebelikten gebeliğe değişiyormuş. 8.-9.haftada gören de oluyormus. Panik yapma Allah’ın izniyle yüreğini ferah tut 🙏🏻☘️
Dilaraerbasi begonvilko canım biraz rahatladım çok teşekkür ediyorum rabbim herkesin evladını sağlıkla kucağına almayı nasıp etsın 🙏🏻❤️
Bhravsar Bende 5+5 de gittim kese var bebek yok dediler ama doktorum daha erken bi hafta sonra gel dedi 7. haftam ama gitmedim hala haftaya Cuma’ya randevu aldım. Bunu yaşayan bi yakınımız var 9. Haftada bebeği görmüş onun öncesinde çoğu kez keseyi almamız gerekiyor demiş doktorlar ama beklemiş. İnşallah bizimde öyle olur canım Sıkma canını canı veren de alan da rabbim. Hayırlısı ile olsun sağlıklı olsun 🤲🏻🤲🏻