6 aydan itibaren bende de geldi hatta tişörtüm ıslanmıştı şuan 9 aydayim hala geliyor ama sıkılmamasi gerektiğini o ilk gelen sıvının bebeğe çok faydası olduğunu hatta adınin ağız olduğunu çok kişi söyledi ve doktorumda erken doğumu tetiklediğini asla sıkmamam gerektiğini söyledi ilk gebeliğim heyecanla bende takip ediyorum ve merak ediyorum ama bebeğim için kendimi tutuyorum ☺️