yeliz007 Melekk-911 Benimde öyle canım ellerim ve ayaklarım ilk terliyor sonra buz gibi oluyor zaten üşüdüğümü ayaklarımdan anlıyorum
Nazli_ayar Melekk-911 Hamilelikte ayaklar vol üşürmüş. Yazın bile ayaklarim üşüyodu resmen 😂 şimdide ev botu aldım kendime çorapla falan olmuyo
Derin0712 Melekk-911 gebeligin ilk zamanlari yaz gunu bende isitamadim ayaklarimi oglun olucak dediler dgru cikti ikide kizim var hic hatırlamıyorum ayagimin usudugunu
Melekk-911 Burculu_11 inşallah öyledir 🤭 henüz 12+2 haftalığız cinsiyet öğrenemedik. Varmı bu konu da tecrübesi olan 😄
Civcivinannesiii Melekk-911 been hic isinmiyo corap ustune orgu corap onun ustune panduf giyiyorum yok hala soguk 🤦♀️🤦♀️🤦♀️