Hayal_et07 Kızlar 29 haftalık hamileyim göğüs uçlarım yara olmuş gibi açıyor. Kantaron yağı sürdüm. Böyle olan var mı normal mi bu?
tugbao Hayal_et07 canim kantaron yagi sur, strecle. ilk emzirmeye basladigimda benim de cok aciyodu. oyle yaptigimda aninda aliyodu acisini.
Elfs Hayal_et07 ben de 10 haftalık hamileyim benim de var zaten normalde de göğüslerim büyük ilk günden beridir çok daha büyüdü baya acıyor daha çok erken belki ama dayanılmayacak bir acı anlamadım.
Gunesbestee Ben 16 haftalık hamileyim bende de var maalesef aynı sorun henüz tam yara gibi değil. Benim göğüslerim çok büyüdü ve çok kuruyor sanıyorum ondan nemlendirmek çok rahatlattı beni
Hayal_et07 Seymit benim uçları hep açık kurumuş kalıntılar oluyor sanki süt mü onlar anlamadım. Açık olması sıkıntı mı?